14 March 2021

Melabur Hari ini? Harga Emas 14 March 2021



Sepenuhnya dari : https://hargaemas.com.my/

Ceritanya petang kemarin/ semalam semasa sesi mengurut di rumah, timbul lah cerita berkaitan EMAS. Tapi sebelum itu, Cida nak ucapkan salam "sinar" kepada semua ahli KWSP :-) Nampaknya hari ini harga emas masih tidak berubah dengan harga semalam ya kawan-kawan.

Peminat emas bolehlah serbu mana-mana kedai emas. Pilih mana emas yang kalian suka.


14 comments:

  1. Harga tengah murah, boleh beli. Nanti naik semula harga, tak mampu dah nak beli masa tu hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju. harini naik sedikit dari semalam..

      Delete
  2. Patutlah lalu lang iklan emas di fb. Aduh.

    ReplyDelete
  3. dah lama x beli emas...
    takut nak g kedai emas..
    takut rambang mata hhehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama sis. risau ada yang terbeli nanti. haha

      Delete
  4. penuh kedai emas mcm ni hehe

    ReplyDelete
  5. sebulan dua ni saya pun seronok sangat tengok gambar2 emas..adeh

    ReplyDelete
  6. Tula tengok orang share di fb hari² pasal emas. Tak rugi sebenarnya beli emas lagi² masa tengah turun Harga. Kan?

    ReplyDelete